niedziela, 10 kwietnia 2011

Metamorfoza IzabelaM14

Przed: To oczywiście nie mój styl :) Tylko czekałam, aby wyjąć te wszystkie kolczyki. Według mnie one szpecą twoją lalkę. Tak poza tym części twarzy równo ułożone, są OK. 6/10

Po: Postawiłam na styl klasyczny. Nie miałaś żadnych cieni, więc tylko pomalowałam rzęsy tuszem. Różową szminką pomalowałam usta, dodałam pieprzyk pod okiem :)

Przed: Jest OK :) Nic dodać, nic ująć 9/10

Po: Przygotowałam dwie propozycje. Ta pierwsza jest elegancka, na jakieś poważne wyjście. Natomiast druga bardziej młodzieżowa ;D

Mam nadzieję, że się podoba :) Lepiej przed czy po?

1 komentarz: