niedziela, 10 kwietnia 2011

Metamorfoza czarnawdowa8

Przed: Jest całkiem nieźle, brakuje jedynie cieni do oczu :) I brwi mogłabyś zmienić. A tak poza tym fajny pomysł z pasemkami. 8/10

Po: Zmieniłam Twoja dolkę na 'roztrzepańca' :) Nie miałaś żadnych cieni, dlatego jest pusto :)

Przed: Twój strój pasuje do Twojego nicku :) czarnawdowa ;D Troszeczkę pusto. 7/10



Po: Dałam dwa pomysły. Pierwszy taki dziewczęcy, zamiast spodni możesz założyc leginsy. Natomiast druga propozycja jest elegancka. Kup jeszcze jakąś białą torebeczkę, bo żadnej nie masz

Lepiej przed czy po?
Kolejne metamorfozy wieczorkiem albo jutro :)

3 komentarze: